منوی دسته بندی

فصل دوم- بخواهید تا به شما داده شود – استر هیکس

کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

به وعده مان پایبند هستیم
آیا میدانید چه می خواهید؟
آیا میدانید که شما آفریننده سرنوشت خود هستید؟
آیا از تکامل تدریجی آرزوهای تان لذت می برید؟
آیا شوق یک آرزوی تازه را در درونتان حس می کنید؟
آری، من از سیر تدریجی « ، اگر شما جزو معدود انسان هایی هستید که پاسخ می دهید آرزوهایم لذت می برم و از این که خود را در شرایطی حس می کنم که هنوز بسیاری در آن صورت میدانید کیستید و تجربه زندگی ،» از آرزوهایم محقق نشده اند خوشحالم چه معنا و مفهومی دارد .
اما اگر مانند بسیاری از افراد از این که آرزوهایتان برآورده نشده غمگین هستید، اگر آرزوی پول بیشتری دارید اما مداوم احساس کمبود می کنید، اگر از شرایط کاری خود رضایت ندارید اما احساس می کنید گرفتار شده اید و راهی برای پیشرفت خود نمی یابید، اگر روابط تان شما را راضی نمی کند، یا اگر رابطه ای که تمام عمر آرزویش را داشته اید همچنان دور از دسترس به نظر می رسد، اگر جسم تان آن گونه که می خواهید سالم و در شرایط مطلوب نیست، در آن صورت نکات بسیار مهم و در عین حال قابل فهمی وجود دارند که ما مایلیم آنها را با شما در میان بگذاریم ..
ما این اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهیم، زیرا مایلیم راه دستیابی به خواسته ها و آرزوهای تان را بیابید. البته این تنها بخش کوچکی از هدف ماست، چون مطمئنیم وقتی به همه آن چیزهایی که در فهرست آرزوهایتان قرار دارد دست پیدا کنید، فهرستی به مراتب جامع تر و بلند بالاتر از آن جایش را خواهد گرفت. از این رو این کتاب به این منظور نوشته نشده تا شما آنچه را در فهرست آرزوهای تان قرار دارد به دست بیاورید و یک یک آنها را خط بزنید، زیرا ما از غیر ممکن بودن چنین جدوجهدی آگاهیم هدف ما از نوشتن این کتاب این است که خاطره آن قدرت و موفقیت محتومی را که در اعماق سرچشمه ای که از آن زاده شده اید موج می زند، بار دیگر به یادتان بیاوریم.
می خواهیم به شما کمک کنیم تا به جایگاه خوشبین بودن، مثبت اندیشی و شادمانه زندگی کردن باز گردید. می خواهیم به شما یادآوری کنیم که در دنیا چیزی وجود ندارد که نتوانید انجام دهید، داشته باشید یا به آن برسید. ما این کتاب را مینویسیم چون به شما وعده نوشتن آن را داده بودیم و شما نیز ضمن مطالعه این کتاب متقابلا به قولی که داده بودید عمل خواهید کرد .

گفتید: شادمانه زندگی خواهم کرد!

گفتید: من در زمان، مکان و واقعیت مادی، میان سایر انسانها زندگی خواهم کرد با دیدگاهی روشن و شفاف هویتی را خواهم پذیرفت، تلاش خواهم کرد تا خود را از این دیدگاه بشناسم و از این که دیگران نیز مرا از این منظر بشناسند احساس شادمانی خواهم کردم.
گفتید: بادقت مشاهده خواهم کرد اطرافم را چه چیزهایی احاطه کرده اند و واکنشم به آنچه که مشاهده می نمایم موجب خلق چیزهای ارزشمند و مورد علاقه ام خواهد شد .
گفتید: ارزش چیزهای مورد علاقه ام را خواهم دانست، همین طور ارزش دیدگاه هایم را.
سپس گفتید: و این مهم ترین آنهاست.

همواره از قدرت و اهمیت دیدگاه های شخصی خود آگاه خواهم بود، زیرا آن انرژی غیر مادی که خالق کائنات است، در تصمیماتم/نیاتم و ذره ذره افکارم و هر آنچه که خیال دارم از دیدگاه خود آن را ممکن سازم، جاری است.
پس شما پیش از تولد جسمی تان، میدانستید که بخشی از آن منبع انرژی هستید که در قالب مادی متمرکز شده اید، و می دانستید که با بدل شدن به یک موجود انسانی هرگز نخواهید توانست از منبعی که از آن سرچشمه گرفته اید جدا بیفتید. در این صورت به رابطه ازلی خود با آن منبع انرژی آگاهی داشتید .
شما گفتید: دوست دارم در این قالب جسم و زمان، مکان و واقعیت مادی جاری شوم زیرا حضور در آن محیط سبب خواهد شد با تمرکز روی آن انرژی قدرتمند، یعنی خود، از خودم موجودی منحصر به فرد بسازم: در پرتو چنان تمرکزی، جنبش و پویایی ». و زندگی توأم با شادمانی همراهم خواهند بود

می دانیم شما کیستید

این گونه بود که شما وارد این جسم شگفت انگیز شدید. میدانستید آن ذات پرقدرت شادمان یعنی خود و آن سرچشمه باشکوهی را که از آن جاری شده اید، همواره به یاد خواهید داشت و هرگز نخواهید توانست ارتباط تان را با آن منبع انرژی قطع کنید .
اکنون ما می خواهیم به شما یادآوری کنیم، صرف نظر از شرایطی که در حال حاضر در آن قرار دارید باز نمی توانید ارتباط تان را با آن منبع انرژی کنار بگذارید .
ما آماده ایم به شما کمک کنیم باز به سوی آن شخص مطمئن و شادمان، که همواره در جست وجوی چیز شگفت انگیز دیگری است؛(که توجهش را به سوی آن جلب کند) یعنی به خود باز گردید. از آنجا که می دانیم شما کیستید، به راحتی کمکتان می کنیم تا به یاد بیاورید کیستید .
از آنجا که می دانیم از کجا آمده اید، به سادگی به شما یادآوری می کنیم که از کجاآمده اید .
از آنجا که آرزوهای شما را می دانیم، راحت و آسوده می توانیم شما را در جهت رسیدن به آنچه آرزویش را دارید راهنمایی کنیم .
چیزی در دنیا وجود ندارد که نتوانید آن را داشته باشید، انجام دهید یا به آن برسید مایلیم به شما یادآوری کنیم که چیزی در دنیا وجود ندارد که نتوانید آن را داشته باشید، انجام دهید یا به آن برسید، و می خواهیم به شما در جهت رسیدن به این اهداف کمک کنیم .
با این همه ما شرایطی را که شما در حال حاضر در آن قرار دارید دوست داریم، حتی اگر خودتان به آن علاقه ای نداشته باشید، زیرا ما میدانیم این سفر (رسیدن از نقطه ای که در آن قرار دارید تا جایی که می خواهید بدانجا برسید) چقدر لذت بخش است.
ما می خواهیم به شما کمک کنیم هر نوع طرز تلقی و ادراکی را که در دوره زندگی مادی خود یدک می کشید و وجود آنها موجب می شود تا پویایی و شادمانی تان زایل گردد را رها کنید. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا دانش قدرتمندی را که در ذره ذره وجود شما جریان دارد، بار دیگر فعال سازید .
پس آسوده باشید و از این سفر آهسته و پیوسته، برای شناخت واقعی خود بهره مند شوید. بسیار مشتاقیم وقتی به بخش پایانی این کتاب می رسید خود را آنگونه که ما شما را می شناسیم، بشناسید؛ خود را چنان که ما دوستتان داریم، دوست بدارید و از زندگی تان آنچنان که ما از زندگی شما لذت می بریم، لذت ببرید.

پایان فصل دوم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =