منوی دسته بندی

فصل اول- بخواهید تا به شما داده شود – استر هیکس

کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

اهمیت داشتن احساس خوب در لحظه حال

ما آبراهام نامیده می شویم و با شما از زاویه دانش ازلی صحبت می کنیم، البته باید این را بپذیرید که شما نیز از دانش ازلی پدید آمده اید؛ بنابراین ما تفاوت چندانی با یکدیگر نداریم. دنیای مادی خود پرتوی از یک دانش ازلی است و شما و جسمتان در حقیقت ادامه آن انرژی و دانش ازلی هستید .
در این اقلیم غیر مادی، ما از کلمات استفاده نمی کنیم؛ زیرا به زبان نیاز نداریم، زبانی برای حرف زدن و گوشی برای شنیدن نداریم. زبان غیر مادی در واقع نوعی ارتعاش است و اعضای جامعه و خانواده غیر مادی ما نیز همین هدف را دنبال می کنند؛ به عبارت دیگر، ما از طریق ارتعاشات خود را به دیگران معرفی می کنیم و کسانی که هدف مشابهی دارند، گرد ما جمع می شوند. چنین چیزی در دنیای مادی نیز حقیقت دارد، گرچه بسیاری از شما این نکته را فراموش کرده اید .
آبراهام، مجموعه ای از موجودات غیر مادی اند که به طور طبیعی و با نیت قدرتمند شدن گرد هم آورده ایم تا به شما، یعنی امتداد مادی خود، یادآوری کنیم که قوانین کائنات همه چیز را اداره می کنند. قصد ما این است که به شما کمک کنیم به یاد بیاورید که شما ادامه آن سرچشمه انرژی هستید؛ موجودی مقدس و دوست داشتنی که برای خلاقیت توأم با لذت در زمان و مکان و واقعیت مادی پدیدار شده اید.

همه آنها که دارای جسم مادی اند، صاحب یک همتای غیر مادی نیز هستند و هیچ استثنایی در این مورد وجود ندارد. همه این افراد امکان دستیابی به آن گستره وسیع غیر مادی را دارند و در این مورد نیز استثنایی وجود ندارد. با این همه بسیاری از موجودات چنان شوریده طبیعت مادی سیاره ای که در آن ساکن هستید شده اند و چنان الگوهای رفتاری مقاومی را در خود پرورش داده اند که بین آنها و سرچشمه زلال انرژی شان فاصله افتاده است. هدف ما این است که به کسانی که می خواهند بار دیگر آن رابطه را به خاطر بیاورند کمک کنیم .

در شرایطی که تمامی موجودات بشری به این راه ارتباطی روشن غیر مادی دسترسی دارند، بسیاری از وجود آن آگاه نیستند و یا اگر هستند همچنان به عادات فکری خود که در برابر این تأثیر متقابل آگاهانه، مقاومت می کند، وفادارند .

با همه اینها گاهی اوقات، دریچه ارتباطی شفاف و روشنی مقابل مان گشوده می شود و ما را قادر می سازد ادراک خود را به صورت ارتعاشی به کسی که می تواند به وضوح آن را دریافت کرده و منتقل نماید، انتقال دهیم؛ این آن چیزی است که در این جا از طریق استر اتفاق می افتد. ما دانسته های خود را به صورت ارتعاشی، روشی شبیه آنچه که شما آن را با عنوان علائم رادیویی می شناسید، ارسال می نماییم. استر این علائم را دریافت نموده و معادل کلامی آن را به شما انتقال می دهد. با این همه در حال حاضر لغات مادی مناسبی وجود ندارد تا ما بتوانیم رضایت و خوشنودی خود را از این که می توانیم با این روش دانسته های خود را در اختیار شما قرار دهیم، ابراز داریم .

صمیمانه امیدواریم در این لحظه از جایگاهی که در آن قرار دارید احساس رضایت کنید، صرف نظر از این که کجا هستید. ما میدانیم اگر در جایگاهی قرار دارید که به مراتب از خواسته تان به دور است این کلمات چقدر می تواند به نظرتان عجیب جلوه کند. اما با قاطعیت به شما اطمینان می دهیم وقتی به اهمیت این نکته پی ببرید که در هر شرایطی از وضع خود احساس رضایت کنید – صرف نظر از هر مسئله دیگری کلید دستیابی به زندگی مطلوب، تندرستی، رفاه یا هرآنچه که آرزو دارید را به دست خواهید آورد .
این صفحات، به ویژه به این دلیل نگاشته شده اند تا شما شناخت بهتری از خود و اطرافیانتان کسب کنید. ممکن است نوشته ها به نظرتان مفید بیایند اما کلمات به تنهایی آموزنده نیستند. آگاهی واقعی شما تنها از طریق تجربیات شخصی تان حاصل می شود. در شرایطی که شما به شکل مداوم آگاهی و تجربه می اندوزید، اما این تنها هدف زندگی نیست، هدف از کسب این تجربیات محقق شدن آرزوها، کسب رضایت و خوشنودی شماست. هدف از زندگی ابراز مستمر این نکته است که شما واقعأ کیستید .

شما، تنها چیزی را می شنوید که آمادگی شنیدنش را دارید

ما با شما در سطوح مختلف آگاهی تان حرف می زنیم اما شما تنها آنچه که آمادگی شنیدنش را دارید دریافت می دارید. برداشت همه از این کتاب یکسان نخواهد بود.شما با هر بار مطالعه این کتاب چیز بیشتری خواهید آموخت. این کتابی است که از جانب کسانی که به اهمیت آن پی می برند بارها و بارها مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و به موجودات مادی کمک خواهد کرد تا به رابطه خود با خداوند و این حقیقت که واقعا که (چه کسی) هستند پی ببرند .
این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا بدانید واقعا که هستید، که بوده اید، به کجا می روید و می خواهید که باشید .
این کتاب به شما کمک می کند متوجه شوید هرگز، هرگز چیزی را به پایان نخواهید رساند، به شما برای شناخت ارتباط تان با پیشینه و آینده تان کمک می کند اما از همه مهم تر این که آگاهی از قدرت نهفته در درونتان را در همین لحظه بیدار می کند .

در این کتاب می آموزید که شما خالق سرنوشت خود هستید و چرا تمام قدرت شما در همین لحظه نهفته است و سرانجام این که این کتاب شما را با شیوه هدایت احساسات و همسویی با ارتعاشات تان آشنا می سازد .
در این کتاب با روشهایی آشنا خواهید شد که به شما کمک می کند تا با دانش ازلی خود، بار دیگر ارتباط برقرار کنید و به آنچه که آرزویش را دارید برسید. در شرایطی که شما این روش ها را به کار می گیرید و در شرایطی که خاطرات شما همسو با قوانین کائنات در وجود شما بیدار می شوند – شور وشوق طبیعی شما برای زندگی به سوی تان باز می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =